Respond die ?


Selamat petang you olls :)
Petang nie terase sunyi gile bile takde peneman . Mane chubby aku nie ? Nak kene tuduh lagi ker dengan aku nie ? Suker bagi aku marah kan ? Mane lah aku tak marah , text takde , online tidak , call takde . Hish , ape entah die buat ! Saket pulak hati nie . Bile dah text , taknak pulak reply . Bengang teramat ! Hurm , bile dah bengang , time untuk ejek die dalam diari aku dengan dia . Haa , rasekan ! Macam-macam aku buat nie. Aku sayang kau bie, sayang aku tak ? Haha , mestilah sayang kan ? Kalau tak sayang, mesti takkan membebel je kalau kite tak tidur , tak makan semua . Haa, kite nak buat bie membebel lagi sebab kite rindu bie membebel. Kite taknak makan , taknak tidur semua . Paham ? Nak bie membebel . Cepat lah call . Rindu sangat dekat bie . Semalam , die bagi tau respon die kenape tak reply text aku tuh .Hurm rupenye Kredit kene tarik .Bile die bagitau macam tuh, dalam hati aku cakap " Ya Allah ! jahat gile aku tuduh die bukan-bukan" . Rase menyesal tahap gaban sebab tuduh macam tuh dekat bie . Im sorry bie :( . Hee :) , janji takkan buat lagi , insyaallah lain kali pulak . Haha ;)

No comments: