Penat lah kot .


Assalammualaikum , semalam penat tahap gaban . Grr, orang lain yang bersukan , tapi aku yang penat . Hoho :') . Okay , memang lah . Daripada pagi semalam sampai pukul 6 aku menolong cikgu . Then , paling tak sangke and takk sangke gile-gile bile aku terjatuh . Ohh may God ! Bayangkan betape malu nye akuu . Huuu, segan siott .  Haha, naseb baek takk ramai yang nampak . Okay, sampai jew rumah , aku terus pening pale. Yelarh, sukan tahun nie , hujan merestui sukan kiteorg . Haha. Then , dah kepenatan tahap gaban , pikirkan nak tido , tapi tetibe ampak satu text nie . Blurp , name die muncul ! Alamak ! Memang rase penat gile tapi takkan lah aku nak buat bodo je dengan text tuh. Walaupun penat , aku tetap GAGAH kan diri aku nie tuk bace text tuh. Hurm, " I miss you gemok ". Okay, tuh ayat die. Haha, tergelak sekejap aku bile bace bende alah tuh. Then , aku weply lah jugak kan . Kesian pulak kat die. Then, tetibe die cakap " bosan syg takde , yelarh syg jauh di mate b , kat sekolah rmai mintak couple dengan bie , tapi bie SETIA pde yang satu". Okay, aku sentap bile bace ayat tuh. Asal tetibe die cakap macam nie . Pelikk ! Tak pernah aku tengok die macam nie ! Kalau nak ikutkan ape yang aku pikir time tuh , aku terase ! Ehh, bukan terase sebab aku curangg dengan die . No ! Aku setie dengan kau bie ! But aku sentap sebab dekat fb aku ! Hurm, takkan lah kau bace ape yang dorang anta kat wall aku erk . Grr ! Aku rase aku dah takk boleh pikir lagi time tuh. Then , teros gelap pandangan aku . Cehh wah ! Haha . I means aku dah lene gile lah . Tidor!. Huu , nikmatnye! Masalah dalam kepale otak aku nie semua hilang sekejap !

No comments: