Kejayaan akan aku peroleh ! Thumbs up :)

Assalammualaikum, dua hari sekolah :) . Haa, boleh lah ! Alhamdulillah, Result Akaun aku lulus jugak . Sumpah , aku takk percaye . Yelah kan , dengan kertas satu aku terok nak mampos ! Naseb baek kertas dua cover penyelamat aku . Huiyt-huiyt , lagi satu alhamdulillah jugak markah Addmath aku menaik walaupun gred tetap same . Hurm , aku bersemangat gile nak study kalau macam nie. Yelah kan, akhirnye , ade jugak peningkatan even gred takk ubah . Hurm , banyak masee lagii. Hope gile time Spm nanti aku boleh dapat result yang gempak . Nakk jugak tengok ibu, ayah aku nangis sebab kejayaan aku . Nakk jugak tunjukkan kat satu duniaaaa , aku pun boleh buat macam orang lainn . Macam ayah cakap, bilee berjaye semua pandang , cube kalau dapat cukup makan, orang ala kadar je pandang . Hurm, aku setuju lah ape ayah cakap tuh . Hehe :) . Even kan , ayah selalu perli aku . But , aku tau perli-perli ayah tuh pun untuk anak dia jugak kan? Die , nak jugak tengok anak die berjaye macam die . Hurm , ayah , niena memang takk boleh janji , tapi , niena akan usahakan ape yang ayah nak selama nie. Kejayaan niena nie untuk kite semua and paling penting untuk niena kan . Maklumlah , dokter dah takk boleh jadi lagi . Akauntan pulak yang niena pilih . Hehe :) . Niena minat ayah . So, insyaallah orang buktikan kat semuaaaa orang . Thumbs Up ! :)

No comments: