Dah naik sekolah !


Hey, peeps ! Haha, first day school .Hoho, pagi tadi malas gile nak bangun arh. Tengah syok-syok tidur , tetibe ibu dah kejut. Alalalala~ Malas sungguh ! Okay, memang gile bile first day sekolah , homework macam esok nak cuti sebulan ! Wow !! Cikgu memang terbaek gile. Wahai cikguku tersayang, tangan ku penat menulis. Dah nak tercabut copy dalam buku text nie . Huii , cikgu balas dendam ea ? Haha . Mane taknye, banyak gile babeng arh. Naseb baek aku nie PENYABAR . Kalau tak , tak ke aku campak buku tuh. Haha , nonono. Itu ilmu , mane boleh buang sesuke hati kan? Hehe , i know itt . Hurm , tangan penat menulis, so baik aku menaip sekejap kan? Hilangkan stress nie . Haa , RESULT mid year . Ya Allah , memang terkejut sakan aku tengok result aku . Ape kehe nie ? Grr ==' . Nak meraung boleh? Haa , ape entah aku buat . Rase-rasenye aku nie nak kene marah tahap gile baru nak sedau . Ohh nononono.. Jangan marah aku . Kang langsung aku tak buat satu hapee keje nie . Aku nie dah lah macam ape . Kang ta masal , daripada aku nak belaja , terus taknakk sentuh buku langsung . Haa, baru padan muke ! Haish niena ! Come on ! Lagi setahun je kau kene sengsare. Lepastu , sengsare kau dulu tuh lah bawak kejayaan . Kau taknak ker niena oii ! Hurm , sape kate aku taknakk , gile lah kalau taknakk . Aku nakkk weyh . Nak sangat . Oke, tetibe semangat datang . Hah ! Mekaseh hati :)

No comments: