You are my Life .

Hurm , tak sangke . Betol-betol tak sangke .. Aku rase mcm mimpi je .. Oke , firstly , kat sekolah . Nak balik tade kenderaan . Member aku call orang yang sekarang nie aku tergila-gilakan dia . And Die .. Langsong tade perasaan . Sikit pon tak kesian . Hurm , ini ker ? Saat aku susah .. Aku pikir kau ler penyelamat aku . Rupe nye aku salah ! Dan , lepas kau cakap mcm-mcm nan member aku tuh . Aku langsong da tak bole fikir ape-ape . Tibe-tibe terpikir someone . Dalam otak aku nie , Name die yang tibe-tibe aku ingat . Dan aku tak tahu pulak . Kenape Engkau ? Okay , then aku call die . Mule-mule , off . Then dapat . Dia call . He ask Me " nape" ? hurgh , terkedu time tuh . And aku cakap , bole tlg tak ? amek bole ? Dalam hati aku nie aku cakap " mesti tak bole" .. pastu , tibe-tibe kau cakap"tunggu jap" . "Tunggu taw" .. Oke , aku ingat time tuh kau main-main je . Rupenye tidak ! Kau datang . Ya Allah , aku rase time tuh lah nak nangis aku . Aku rase Jahat betol aku time tuh . Ye la , time aku susa baru cari kau . Time kau susa , kau mintak tolong kat aku .. Aku , aku buad bodo je kan . Tak layan pon kau . Tapi , kau ? gile take care kat aku . Aku tak sangke kau bole datang . Dan aku pon naik lah .. Hujan pulak time tuh .. Ya Allah , tak sangke , kau sanggop berhenti kan moto , then amek sweater , tolong tutup kan kepale aku . Sweet gile time tuh . Aku rase nak nangis . But aku tahan je . Lepastu kau cakap , tutup ea . nanti demam pulak . Oke , aku terkedu time tuh . Then senyap je . Aku cakap " tak menyusahkan ker" ? Kau teros letak jari kau tuh , then kau cakap .. " shhh , tak lah " Perghh , dengan nada kau tuh . Cair aku . then aku cakap .. anta sampai Fs je .. Kau diam .. Lepastu , kau cakap .. Tmn sebelah ea . Jaoh sangat Fs tuh . Sebelum tuh jalan-jalan jap . Oke , then da smpai . Ptg tuh See kau lagi ..
Oke , then ... Ta payah story .. But , aku still teringat kate-kate member aku .. Orang yang aku tergile-gilekan tuh , time aku susa . Sikit tak tolng . Tapi Kesah hidop lame aku yang muncul mase aku susa . Hurm , tenyate kau lah life aku . Tapi , nape sekarang baru aku nampak ? Thanks you so much coz kau ade time aku susa .. And , ternyate , aku da salah nilai kau selame nie .. maafkan aku .

No comments: