Perubahan Mendadak , sayang !

Dalam satu hari , aku hilang semuanye . Semua cari pasal Nan aku . Aku ingat time aku sedeh , kau ade . Yer , aku rindu mase dulu . Nape , sekarang kau da berubah ? Okie , Aku tau , die da ade dalam hidup kau . Siap Picx sini-sane . " Just fren " Huu , aku yang bace nie pon macam nak hentak je . Bukan nak hentak kau . Tapi , pompuan tuh . Pompuan tuh da ade Pakwe , Buat lah da ade . Nie tak . Mengatal nan jantan lain. Sape tak meluat . Kau ? aku tengok , Sejak aku cakap Pasal budak lelaki tuh . Kau da ak tak nak je kan layan aku ? Secare jujo nye , Bukan aku yang mintak nak cerite semua tuh . Tapi , kau yang pakse-pakse aku . sikit-sikit Name die Naik . Care kau tuh kan macam nak MENYINDIR aku . ! Tapi , aku diam je . Then , sejak tuh lah . Kau buat bende yang same . Menyakitkan ati aku , picx sini sane . Wow , Excellent lah ! Kau memang terhebat sebab care kau memang menyakitkan ati aku ! Sampai aku tak senang duduk ! Okie , aku tau . Bukan kau sorang je sala , aku pon sala .. Tapi , Harituh , kau jugak kan cakap . Skang Kawan ! Tapi , care kau tuh tak nampak kau kawan . Kau still take care aku . Aku susa , kau tolong . Tapi , aku sedeh , Swear sedeh . Nampak kau nan die , jalan same-same , picx sini sane . huh ! aku rase kan nak meraung ! Excally , present kau still ade . Tak sentuh lagi . Elok lagi . Tapi , belum mase aku nak bagi kau . Aku tak nak orang cakap aku bukan-bukan . Da lah . aku tade mod skang . K bhai !

No comments: