Kawan or Lawan ?

Memang menyirap betol nan hari ini . Paling benci nan pompuan tu . Tak pasal-pasal ,  kiteorg kene fitnah . Dasyat siak kau . Selama nie aku tolong kau mcam-mcam , tak pernah aku ungkit . Tak pernah aku nak cakap sikit pon tau . Tapi , kau .. Terkejut gile aku bile kau ungkit semua tuh . Huh , baran siod aku . Kau da kene makan ape hah nan pompuan tuh ? sampai kau caye gile-gile nan ape dia cakap uh . Sumpah , aku da tak kenal kau lagi . Mane kau yang dulu hah ! yang tak pernah nak mara sikit pon kat kiteorg . Yang tak pernah nak tinggikan suare kat kiteorg ? Mane kau hah ! siyes , aku nak menangis aw . Teros-terang aku cakap an , aku yang lebih kenal cm mane perangai pompuan tuh . Dia tuh macam-mane . Semua aku tau berbanding kau yang baru bape bulan couple uh . Herr .. dan to perempuan tuh .. Kau tau tak , kau lah punca semuanye .. Kau yang buat kiteorg benci kau . Dan kau bertanggungjawab pulangkan member aku balik . Kau tau ark , pasal kau lah kan . Member-member aku clash . Sanggup siak sebab kau .. kau tau tak ! Aku benci nan perangai kau yang bertopeng setan tuh . Aku benci gile-gile ar . And to member aku tuh , aku harap kau carilah jawapan sape sebenarnye yang salah , and sape yang betol . aku tak sangke kau sanggup maki aku . sebab pompuan tuh . hurm , ubah lah diri kau . Aku ta mo ilang kawan cm kau . hurm . siyes aku nga sedeh .

No comments: