Aku sayang kau ♥

Assalammualaikum . Serius , tak de mood langsong lepas dapat mesej My Bff sendri . Paling aku sayang gile-gile.Serius , mod aku tak baek . Nangis ler skang nie . Jurai-jurai airmate aku . Tak tahan lah . Yups , memang aku susa gile lah nak lepaskan kau .. Lagi-lagi kite kawan da lame . Daripada form 1 sampai form 4 . Masalah aku , masalah kau . Semua nye kite kongsi same-same .. Tapi , lepas aku dengar kan .. And dapat text kau tuh . Tergamam aku . Just sekarang aku cm tak caye nan caye je . Aku tak tau lah miera . Esok cm ner ? aku nak study . Yelah , hilang kau mcm tuh je . Ari nie , kite gelak gile-gile , citer pasal Mr.right .. Hah !! aku tak tahan miera . aku tak sanggup . Betol ke ape kau cakap tuh ? Ker aku je salah bace !!! Jahat kan kau !! tinggalkan aku cmtoo . Abis cm ne nan aku ? sape aku nak gurau-gurau ... hurm , kau tau tak aku nga sedeh nie . kau tau tak ? aku tak leyh terime lah weyh !! cakap lah kau just gurau je !! Cakap lah .....!!!!!!!!!!!! Arghhhhh , nape hah !!!! Serius , nnti aku rindu kau .. Da tak bole gadoh-gadoh da . Haha . kan ? hurm , ternyate .. kaulah sahabat yang baek . walaupon , kadang-kadang gadoh . Tapi , aku tak amek ati pon . Tak de dendam .

Pesanan for You ♥ : Take care yups .. Ingat ape yang aku pesan selama nie . Jangan    nuckal .. Study Betol-betol Spm nanti .. Tahon depan je . Tak lame pon . Lepastu , zaman sekolah da abis . Simpan memory kite same-same . Jadikan die sweet memory ..Ingat tau , aku sayang kau sangat . Thanks coz selama nie jadi member terbaek aku , Dengar problem aku , dengar ngade-ngade aku .. LOve you .. aku happy kawan nan kau ..Halalkan semuanye yerp .. Hope , dapat jumpe kau nanti .. Aku doakan kau , hope kau berjaye kat sane ... Always miss you ... muah ..

                                     Hari terindah buat kite :) Love you ♥ ..

No comments: