Syok lah awk :) . Saya suka :D

Assalammualaikum . haha .. kenape ? mcm-mcm yang jadi hari nie . Happy nye . Serius appy . Nampak Dia tadi . Tak sangke pulak bole terserempak .. Gile kan ! hehe . Tibe-tibe aku balik jap , adek aku cakap . "kak tadi kawan-kawan akak lalu lalang kat sini(rumah) .. HAHA . nak tergelak aku . Ibu asyik sebot name DIA je . ye , siyes lah . Aku pon tak caye . yelah .. seramai-ramai yang lalu tuh . Name DIA tak hilang-hilang dari mulut ibu . HAHA . Tapi , best jugak ibu cakap pasal DIA .. so , ibu da kenal lah sikid-sikid nan DIA . haha . DIA pon aku dengar citer dari ibu .. mcm bole layan ibu aku nan baek . So , tak salah kan .. Siyes aku nak citer kat kau . Macam-macam aku nak kongsi . Hope sangat kau text . hee :D . makin banyak sayang aku kat kau . Mcam mane lah aku nak lupekan kau , kalau nie lah jadi nye . Hurm , haha . Ibu pon tak henti-henti sebot name kau . Ye , betol . Tak tipu . Harap , ape yang berlaku ari nie . Jadi kenangan terindah dalam hidup aku . Aku tak kan lupekan . :) .. gonna miss you "MR.Star" .. Hee :D .. nie gelaran kau , yang aku beri sekarang . :)) .. Sayang kau :))

No comments: