Nothing to describe . -..-

Oke , serius aku dengar macam-macam citer pasal "KAU" .. Mcam-mcam ar citer . Dari A to Z , kau tau tak . Tapi , depan dorang aku cube wat appy . Padehal , hati aku .. grr -..- . Menyakitkan tau tak . Nak menjerit . Tapi , aku tak kan buad depan dorang , sebab dorang mesti tak paham perasaan aku. Serius aku cakap , aku da tak tau nak cakap ape . Aku betol-betol miss kau . Miss sangat . Tapi , aku tau , aku tak bole miss kau lebih-lebih kan ? hurm , oke , aku memang da try da for lupekan kau . Tapi , grr -..-  . saked aw ati nie . Tak bole jugak nak lupekan kau . Cam ne nie ? Da mcam-mcam aku buad da . Tapi tak jadi . Hurm , " i tell you i miss you , but i don't know how , i've never heard silence" .. hope sangat , kau tau lah perasaan aku sekarang nie .. papew pon miss kau sangat :( .. Chaw ~~

No comments: