Today , Happy tak terkata . :))

Hey , tak sangke .. tak rancang pon nak jumpe Dia . But , Allah da dengar doa aku . Alhamdullilah .. And thanks to Ad** .. haha .. Oke , citer nye cm nie .. hehe , ad** nak jumpe "KWN" dye . pastu , ajak aku . HAHA .. tapy , tak tahu umah aku . Tuh problem dye skng . HAHA ... so , tak sangke tau Dia nak jugak tunjukkan . Herm , da sampai kat poRt tuh . dok-dok jap .citer,citer .. HAHA .. sampai satu tahap kan . Tak tahu cm ne leyh sampai masuk tajuk lagu . Sampai Dia bole bukak lagu Fav Dia . Yang tak tahan tuh Dia nyanyi .. Gile , sape tak cair kan bile dgr org yg kite syg tuh nyanyi . OMG ! sedap gile . Tapi , lepastu aku nan Dia pisah jap . HAHA .. dax Ad** lah , ade hal .. pastu tak lame pastu , lepak balek .. mcm2 ar kiteorg borak . Hurm , Ya Allah , betape rindu nye aku kat Dia .. sekarang baru dapat tengok . Tapi tak puas lah ..Ye lah , Dia asyik pandang aku je . Cm ne nak tengok Dia . ish ...HAHA .. tak sangke Dia dok sebelah aku . haha . Siyes tak sangke . Hurm , Dia minum air . haha .. Tibe-tibe ade satu tangan hulur . Time tuh , memang aku tak perasan .. sebab sebok ngn ape entah . HEHE .. sebelum tuh , aku nak mintak maap . bukan tak nak amek . Tapi , aku tak minum sisa orang . Kecuali , kalau ade kene mengene nan aku . Tapi , takkan aku nak cakap cmtuh kan . So , aku terpakse lah jawab " Tak nak air coklat lah , nak air cola tuh" .. abis , sumer dax-dax hulur . Gile ! segan aku ... haha .. Tapi , siyes , aku bukan nak air tuh pon ... siyes aku nak air yang kau minum uh . da la tekak dahage gile ! tapi , aku jage Batas lah . sori keyh . tak de niat nak wt kau saked aty , sayang .. WAh , SAYANG .. hahah ..tuh la , nie maknenye aku da geram sangat . Dengan gaye kau . Dengan wane baju kau yang paling aku ske bile kau pakai wane tuh .. hish ,... lagi satu , aku harap kau ske lah bende yang aku bagi tuh . Takod pulak kau tak suke .. heheh ..and for the last , thanks to all ...aku tak penah appy cm nie . Walaupon sekejap je. tapi memang syok . Thanks sekali lagi . ILYSM 

No comments: