Hey , Awak . Baju kite same !

Hehe :)) ... tak sangke dapat jumpe Dia lagi . Chumel gile .. ehemehem ...mcm nie citer nye. Aku nga jalan , da nak sampai rumah yang memang dirancang nak pergi tuh kan . Tibe-tibe satu hon bunyi .. tototottoo...hahaha .. Aku x pandang pon sape . da dekad depan tuh , baru lah . Aku nampak Dia . Tak sangke Dia pandang belakang . chumel gile muke Dia . haha .. Aku pn tak tahu cm ne aku bole nak tengok kau pakai baju ape .. HAHA .. sekali da pandang , siyes terkejut . BAju same colour .. haha .. Bangge tau aku . cehh , haha .. Tapi tak peasan sangat muke kau . sEbab time tuh kau jauh sikit . Miss gile lah .Walaupon , kite baru jumpe semalam . hehehe ... Hurm , aku harap sangat ape yang aku doa nnt , termakbul .. hurm , teros-terang aku cakap , aku da tak bole nak lupekan kan kau . Siyes , makin lame , makin bayak perasaan aku . oke , lah , chaw dlu . Da maghrib .. mau solat .. SAlam sumer . Love you all <3

No comments: