Berubah

Perubahan apa yang kau nak sampaikan dekat aku kechik ? Setiap kali kau call mesti aku kena tengking ? Kenapa macam nie ? Apa yang kau cuba nak sampaikan ? Kau dah tak macam dulu . Panas baran , pemarah itulah sikap kau sekarang . Mana pergi kau yang dulu ? Yang setiap kali call mesti kita gelak .Kita buat macam dunia nie kita yang punya . Gelak sampai puas , bergurau . Mana sayang ? Yea ! Aku rindukan kau YANG DULU ? Mana KECHIK aku yang DULU ? Mana dia hilang ? Aku tak nampak pun kau yang dulu sayang ? Ketagih cinta kau yang dulu ! Yea ! Aku ketagih ! Rindu kenangan dulu . Rindu :( . Takde sape yang paham aku sekarang nie . Semua perasaan aku dekat kau, aku simpan dalam hati . Nak bagitau , mulut terkunci . Tak dapat nak sampaikan . Setiap kali kena tengking , aku sabar sampai kau matikan fon . Then aku menangis . Menangis sepuas-puasnya sayang :'( . Aku tau aku kena kuat kan ? Tapi kalau tiap-tiap hari macam nie , aku tak kuat kechik ! Aku tak kuat sayang . Tak kuattttttt !! Apa yang aku buat semua salah dekat mata kau . Itu ini salah . Ya Allah ! Kenapaaaaaaaa ????? :( Kau BERUBAH sayang . Yea! Berubah :'( . Mana pergi perangai KAU yang LIMA BULAN LEPAS ? Mana ? Ternyata semua dah BERUBAH . Sebabkan PERUBAHAN kau tu aku mula nak jauhkan diri daripada kau sayang . Aku mintak maaf semuanya . Maybe aku tak patot buat macam tu tapi kalau macam ni lah perangai kau . Dah cukup lah semuanya . Hati aku sakit , jiwa aku tertekan ! Menangis sebab macam nie terasa diri aku bodoh kan ? Hmm . Sebakan perasaan SAYANG nie masih ada dalam hati aku , aku kuatkan diri dengan perangai kau . Terima kasih untuk semuanya .

No comments: