YOU :(

Biy :(

Happy Mothlysarry sayang , bie , katik , singa and mucuk :') . 2 months already kan ? Seriusly , mesti semua happy bila sambut monthlysarry masing-masing kan bila date korang dah tiba . But not me :( . Around 4 a.m. I got some text . Hmm . Just like this "Happy Anniversarry baby" . Itu macam jew dia punya wish . Memang laa terharu sikit sebab dia ingat hari nie hari ape . Tapi .. Hurmm . Nothing to say . Takkan tu jew kot ? Peh peh peh. Sabar aje laa . Ada nada *kecewa* sedikit :') . But , biarkan aje . Then, entah pukul berapa he asked me "mok, nak karaokay tak?" . Masa dapat text tu aku tengah buzy buat kerja akaun . Lambat sikit reply . Lagipun aku kat sekolah just dia aje yang tak tau . Sebab dia tak tanya pun aku kat mana , dengan sapa and whatever . So, aku malas nak bagitau . Nanti dia cakap ape pulak . Dia tak tanya aku pulak yang mengade bagitau dia . Haa , macam tu la aku cakap dalam hati . Penat aku pikir apa aku nak jawab aww . Then tetiba teringat pulak nak bagi excuse nie "duit takda" . Sebab aku dah tak tau nak pikir apa dah . Aku takot aku balik lambat and tak dapat keluar je dengan dia . Still waiting dia reply . Lambat macam siput babi nak berjalan dekat highway dari Melaka to Kuala Lumpur . Haa , macam tu dia punya reply . Lama tunggu , dia jawab macam nie "Hahaha . Hari tu sepatotnya hari Selasa kita keluar , tapi postphone ! Nie kata dah takda duit . Kalau macam nie tak boleh janji , baik tak payah janji . Penat orang usya motor . Tak jadi pulak . Jangan berjanji kalau tak boleh nak tunaikan!". Serius aku sentap gila bila dia cakap macam nie . Still bersabar . Aku pikir lagi . Nak keluar ker tak erk ? Kerja tak settle lagi nie . So , pikir punya pikir . Aku jawab "okay , jom keluar" . Tau tak dia jawab ape ? Hmmm . Frust tahap kritikal aku macam nie . "DAH , TAKPAYAH . TAKDE MOOD NAK KELUAR" . Wow ! Itu ayat macam ape jew . Sentap dah masa tuu . Serius ! Cepat-cepat kesat airmata takut diaorang nampak tapi tak tahan sangat terus peluk Adah . Nangis :'( . Biy , kau tau tak ? Aku tak pernah cakap dekat kau macam tu . Bila aku mintak tolong semua and masa tu kau buzy taknak amek semua , aku paham walaupun kecewa . Just think positive and said maybe biy buzy . It's okay :') . Kadang-kadang rasa macam relay kita nie dah hanyut dah . Hmm. Serius , aku rindu kau yang dulu . Mana kau yang dulu biy ? Mana ? Mana ? Swear sedih bila tengok biy macam nie . Sedih !!!! If I ada salah kat you , I minta maaf . Maybe I bukan macam ex you yang you sayang gila babeng tu . I cuba jadi yang terbaik , I cuba setia dengan you , I cuba sayang you . Tapi bila semua tu dah ada dalam diri I , you tetap dengan EX you yang dulu tu . Siapa aku sebenarnya ? Hmm . Entah laa . Kalau macam nie cerita , aku dah penat cuba yang TERBAIK tapi kalau kau pun taknak buat yang macam aku buat . Dah laa . Aku penat dengan semua nie . Kalau aku pun kau tak nampak , Cuma Bayang-bayang EX kau yang selalu muncul . Kau patot pegi dekat dia :') . Maaf kalau aku ada salah . Tak sama macam EX kau . I'm sorry . Walaupun aku nie girl , aku tak pernah cakap pasal EX aku dekat kau , aku try sayangkan kau and TRY lupakan EX aku sebab apa . Sebab aku tau KAU yang penting sekarang bukan EX aku yang cuma masa silam . Kenangan tetap ada . Aku hormat relay aku dengan kau . And kau sepatotnya macam tu . Hmm . It's okay . Chaw . :(

No comments: