Mr . Panda ?

Assalammualaikum .
             Spent time with my MR.PANDA today can make me crazy . Fuhh fuhh, mane taknya aku rindu dia. So, kitaorang decide nak meet after sekolah habis. Dia angkat aku dekat sekolah then bawak aku jejalan. Masa atas motor tu kitaorang borak-borak sampai gelak-gelak . Then tanya aku "baby, nak pergi mana?" Aku just jawab "entah, biy nak pergi mana?" . Hahaha. Okay, sepatutnya malam tadi aku cakap dengan dia aku nak pergi pantai sebab aku rindu gila nak hidu air laut . Duduk tempat ada angin yang sepoi-sepoi tuu . Hmm. Then tetiba dia cakap "semalam baby cakap nak pergi pantai . Okay, let's go ! " . And aku terasa wow wow wow ! Nak pergi pantai . Yeay yeay yeay ^_^ . Hihihi. Then, tunggu nak sampai tu punya lah lama kan . Aku dengan penat tak terkata but aku tak bagitau dia sebab aku pun excited nak pergi pantai. Kang kalau bagitau aku penat , habis spoil mood dia . Terus kang dia ajak aku balik . So, NO ! Aku tahan jugak penat aku nie hah. Btw, sebab terlampau penat . Aku TERTIDUR dekat bahu dia . What ? aku nie tak malu ke hah ? atotototo *tutup muka* . Heee . Penat sangat tu kot . Okay, dah sampai . Dia punya sweet lah kan "baby turun-turun, duduk sana" . Aku dengan muka blurr pergi aje laa. Jalan dua-dua dengan dia . Okay , seriusly ! He's cute gila babeng tadi . Mengantuk mengantuk jugak, sempat lagi aku curi-curi tengok muka dia . Haishhhh. Geramnya ! Alahai . Then duduk dekat satu batu nie . Aku slumber diri dekat laut tu , tarik nafas , renung laut tu jauh-jauh . Haa, dak biy nie aku tak tau dekat mana. Maybe belakang aku kot . Aku biaw kan aje sebab apa, sebab aku dah dapat laut . Tempat yang da lama aku tak kunjung. Nasib ada pakwe sorang yang layan karenah aku nie haa. Totaly, aku sukaaaaaaa ! Lepastu , aku duduk . Diam seribu bahasa k . Pandang dia . Dia pandang aku . Then aku larikan muka aku . Konon-konon taknak lah dia tau yang aku tengah perhatikan dia. Lame tuuuuu, okay AGAIN ! Aku renung dia and masa tu dia dengan phone dia . Renung dia lama-lama-lama. Sedap aku tengah khusyuk tetiba dia pandang. ALAMAKKKKKK ! Kantoi pulakkk. Malu malu malu . Then, he said "baby, jangan tinggalkan biy ea". Terus datang kat aku , duduk rapat gila macam dia ingat aku nak kena culik agaknyaaa". Layankan aje. Dia mesti ada pikir something nie. Then tetiba dapat huggg dia bisik "Baby,iloveyousayang" . Rasa masa tu jantung aku dah gugur dah tinggal badan aku je kat situ . Makk aiiii . Dengan slumber dia buat aksi romantik gila dia tu haaa. Aku ape lagi , malu tahap kuasa lapan dah nie . Atotototo biyy, really KAU BUAT AKU MELTING , sayang ! LOL ! Kitaorang straight bertentang mata . Dia pandang aku, aku pandang dia . And last sekali , pangggg . Hahahaha. Aku lempang dia . Aku cakap "nak mengoda pun, tunggu kita kahwin tau gemok" .  Then, dengan tak malu dia gelak kuat tahap babeng . Bapakkk ! Malu aku . Aku pikir dia nak marah . Then tak pasal-pasal dia tarik hidung aku kuat-kuat . Dia cakap "You know what , baby comel !Biy geram, sayang ! Geram ! " . Aku ape lagi slumber aku cakap geram nanti, kita dah kahwin biy lepas laa puas-puas . Masa tu takde sape kacau. AGAIN ! Dia ketawa kuat ! Dia tarik hidung aku, tarik pipi aku yang comel nie ! Habis dah ! Sakit tau tak gemok ? Hahahahaha. Okay, kita duduk sama-sama, tengok laut tu. Masa tu masing-masing diam ! Senyap ! Macam takde orang . Then aku tak tau kenapa tetiba aku cakap macam nie "kau last. Aku sayang kau . Yes ! ILOVEYOU ! Dia pandang akuu . Then dia lap kat mata aku nie . Sekali lagi dia cakap "Don't leave me sayang" ! Yea mok ! Aku takkan tinggalkan kau . I know you, you know me ! Just me and you . ME AND YOU sayang :')

No comments: