Huahuahuahua !!

Assalammualaikum, semalam aku mimpi FIKRI . Okay, sape dia nie erk ? Hahaha, dialah member sekepala dengan aku . Entah apa sebab aku mimpi dia then dalam mimpi tu dia BER-AWAK dengan aku. Eeeuuu, geli aku dengar . Lepastu dalam mimpi tu dia ada tanya "awak, saya nak tau awak suka LELAKI macam mane ?" . Hahaha, soalan nie jugak dia tanya aku ?! Pelik je mimpi aku nie . Okay, sini lah aku bagi tau aku suka lelaki macam mana kan. Hahaha, lagipun dah bape orang tanya aku soalan nie .Aku suka lelaki macam nie . Nie, nie.



See ? Siapa dia ? Zayn Malik ?! Yer .. Kalau boleh aku nak macam tu. Rambut dia, awww awww . So cute. Lepastu baju-baju dia, awesome gila babeng ! Nampak tak ? Handsomenyee dia. Hahaha . Okay, member aku tau aku suka DIA nie. Minat kot ! Perghh, kalau aku jumpa dia, aku kidnap dia . Hahaha. Seriosly, aku SUKA gila dia ! Awww . Hahaha. Okay, ape yang ada dekat ZAYN MALIK nie, semua aku suka keyh ! Hahaha. :))

No comments: