Look At Me .

MUHAMMAD NURUL AZWAN <3
 Siapa dia ? Mana aku jumpa ? Istimewa ker dia bagi aku ? Hahaha. Ceyt ! Assalammualaikum semua. Bermula dengan hari yang mendung hari nie . Tadi balik sekolah dapat mandi hujan . Alaa, cun la tu setelah sekian lama aku tak mandi hujan nie. Okay, back tp the top ,siapa lelaki tu ? Hahaha. Okay, pada 25.10.2012 , detik yang paling gila laa . Berchatting dengan dia dah lame jugak tapi tak pernah tukar number. Bende nie jadi selepas aku dapat tau yang IWAN dah buat relay dengan girl lain. So , what ?! Masatu pun aku dah tak pikir ape dahh . Yang aku tau, aku cuma perlukan seseorang dan dengar aku menangis, melalak dan sewaktu dengannya . Then, masa tu pulak laa dia minta number aku . Okay, masa tu aku pikir aku nak bagi sebab aku perlukan someone . Dah bagi tuu, dia call . Tanya aku , okay ker tak semua. Aku dengan tak segan kot, melalak dekat dalam phone tuh ha . LOL ==' . Respon dia , perghh punyalaa baik mamat nie, sampai sanggup dengar semua maki hamun aku, menangis semua . Lepas dah lama tu, bila aku dah okay kan, aku terpikir aww ? Dalam hati aku cakap "ehh, tadi aku buat ape dekat dia, cakap apa dekat dia, ape aku merepek dekat dia " . See ? Aku memang masa tu tak tau apa aku dah buat . Sampaikan aku tak sedar apa aku cakap . Uhh, gila. Maluuu siak ! Then, aku tanya "awak, awak dengar ke apa kita cakap tadi ?" . Dia jawab "mende tak dengarnya, sampai telinga panas dengar dia punya marah tu, sampai saya bukak speaker. And awak, awak comel sangat masa marah tadi. Dengan cara awak membebel macam-macam, merengek macam budak kecik, saya boleh bayangkan. Awak menangis, tapi sayang saya takda dekat situ, nak jugak lapkan airmata awak ". Ehh, alamakk. Ayat dia, jiwang jiwang jiwang .Jangan cakap macam tu, cair siott . Okay, start tu dia selalu call, text aku tanya khabar . Tapi, aku tak boleh terima lagi sesape dalam life aku. Bagilaa aku masa keyh ! Aku belum sedia lagi . Bukan cakap aku nie tak kuat . Tapi , paham-paham je laa kan. Lama kelamaan, aku rasa macam bahagia sangat dengan dia. Selalu bagi aku senyum sorang-sorang sampai aku pun tak perasan yang sebenarnya aku tengah tersenyum. Wow! Hebatnya kau, kau bagi aku kehidupan semula. Dalam masa yang sama, kau bagi aku semangat setelah aku rasa aku dah tawar hati dengan life aku sekarang. Dan sebabkan kau, aku bangkit ! Aku lupakan masa lalu aku . Kau ? Kau sentiasa tanya aku, macam aku nie penting dalam hidup kau. Sampai one time tu, aku tertidor, kau boleh pulak call aku, then tanya "awak tak pape ker? Awak okay?" . Perghh, padahal masa tu aku tertidor je kot ! Hishh . Sorry laa, aku dah penat sangat masatu kot sampai tertidor . Hee :D . Dan sampai sekarang, aku rasa macam aku nak dia ada .Bila dia ada, aku dapat lupakan semuanya. Hurm, lagipun adik aku pun suka gila bila dapat tau kau lah orang yang buat aku bangkit semula . Adik aku cakap dia suka tengok aku sekarang . So, sekarang bagi aku masa sikit untuk bukakan hati aku and lupakan tentang dia yang tak ada perasaan langsung tu. Okay, harap korang support aku keyh. sayang korang :)

Awak bagi saya semangat, awak bagi saya kehidupan semula. Dalam masa yang sama, awak ada saat saya sedih, suka dan gembira. Patut ke saya bagi awak peluang untuk isi dalam hati saya ? Perlu ker MUHAMMAD NURUL AZWAN ? Perlu ker ? Jujur saya katakan, awak PENGHIBUR saya sekarang. Tanpa awak, saya dah tak tau mana saya nak tuju. You're mine right now :D

No comments: