Full NAME !

Holla :( . Pergi tengok kalendar sekarang , berapa hari bulan ? 28 kan ? Sepatutnya monthlysarry kita berdua biyy . OHHMAYGOD ! Please help me ! Semalam kau chat dengan aku . Kau mulakan ayat masa first kita kenal tuu . But, sekarang kau dah maju . Kau panggil aku "You" . Kau mulakan sesi perkenalan diri kau dekat aku ? Buat apa kau kenal kan lagi, aku masih tak lupa keyh siapa kau ! Hmm, ayat kau sama macam dulu masa kenal tuh ! Tapi ada berbeza bila kau cakap bende alah nie. Kejap ea . Nak copy jap .


  • Dia
    u ade knal tak bdak niee
    die duk duyong gakk
    name die Nur Amanina :D
    • Aku
      Kenal . Kenape erk ?
      • Dia
        oh ,,die tuu comell kan ^_^(y)
        hot :P

        Okay , nampak tak word yang aku hitamkan tu ? Yupss , for the first time he called my full name ! Masa tuh , terus airmata jatuh tanpa diminta . Sentap sangat . Okay, masih ingat lagi bila kitaorang OTP then dia minta aku text dia bagi nama full, birthday and date kitaorang . Masa tu aku fikir dia just nak tau je and dia takkan care semua bende nie. Tak sangka dia ingat !! Kau tau, aku sayang kau sangat , susah aku nak lupakan kau ! Tapi , aku kene kuatkan ? Yes, kene kuat ! Memang kau nampak aku boleh gelak , padehal hati aku . Dah tinggal separuh , tak pun suku jew weiyh. Muhd Riduan , aku tetap sayangkan kau k. Tapi, maybe dah takda jodoh. K laa , sekali lagi airmata aku jatuh . Hmmmmm :'(


        No comments: