Changed !


I try to talk to you but i don't know what to say . I am afraid you don't want to say anything so I don't . But inside of me there are words waiting to come out . And tell you how I feel like how i miss you . And how I love you despite my broken heart . And how i need you in my life . Especially how much I want you and love you. But those words may forever stay in my heart locked inside . Sometimes I wonder if there are word locked inside you too but I'll never know .

Biarpun aku yang buat keputusan untuk endkan relationship kita, tapi tak semestinya perasaan aku hilang secepat tu sayang. Aku tau, kau mesti terperanjat dengan result aku nie, tapi aku nak kau tau, aku lagi terperanjat bila dapat tau , lihat dengan mata kepala aku sendiri . Tau apa aku rasa masa tu ? Hancur berkecai hati aku, rasa macam dunia aku dah gelap. Rasa macam aku dah tak sanggup nak hidup. See ? Betapa lemahnya aku . Tapi, pernah kau tau , amek kesah pasal aku masa tu ? Tak kan ? sebab apa ? Sebab kau dah ada girl tu . Masa aku tengah lemah macam ape dah tu, kau tau sape ada ? Only member-member aku and sorang mamat nie yang carring nak mampus pasal aku . Dia bagi aku semangat. Dia sanggup dengar semua masalah aku. Entah aku rasa macam aku dah kenal dia berapa tahun entah, padehal baru berapa hari . Dia punya take care dekat aku tuu, nampak sangat yang dia sayang aku . Yerr, itu dari pandangan aku. Masa tu mana kau pergi? Kau ada masa tu ? Hah ! Sikit pun takda weiyh ! Sikit pun kau tak heran dengan perasaan aku nie ! Yang kau tau, kau punya hal jew ! LOL =='. Jujur lah aku cakap, dia nie tak macam kau lah . Cara dia text aku, cara dia layan aku. Fuhhh ! Tak sama macam layanan kau . Yang kadang-kadang aku rasa macam aku dengan kau BUKAN COUPLE PUN ! Hah, tula yang aku rasa. Dia sweet <3 . Kadang-kadang suka bagi aku senyum sorang-sorang, sampai masalah aku pun aku lupa. Dia tahan dengan perangai aku yang menggada-ngada nie. Hahaha . Dia jadi diri dia sendiri, dia tak pernah buat aku rasa macam aku dah kehilangan kau. See ? Betapa pentingnya dia dalam hidup aku sekarang. Kau? Nak tunggu kau contact aku balik ? HAhahaha. Kirim salam jew laa . Tak pun tunggu aku ambik bintang dekat langit tu baru kot, kau nak contact aku balik. Lepas apa dia buat dekat aku tu, aku macam tak sengaja dah mula sayangkan dia . Bagi aku, kalau dia x contact aku, rasa macam =='. Entah laa . Setakat nie la kan, semua yang dia nak buat, mesti dia tanya aku . Boleh ker tak and whatever. Ya Allah, terasa macam aku nie PRINCESS siot. Bahagianya aku sekarang. Tapi aku takut sangat, kebahagiaan yang aku alami sekarang, lama-lama suram . Hurmm, aku taknak macam tu ! Tolong yerk ! Ceriakan hari-hari saya dengan awak . Saya harap sangat . :( . Awak nak tau, dekat siapa yang saya cakap kan nie ? Hurm, awak laa . Awak lah yang saya tengah ceritakan nie . Awak lah Muhammad Nurul Azwan . Awak lah HERO saya sekarang. Awak jaga saya baik-baik ea. Saya taknak awak buat saya kecewa macam mana dia buat saya kecewa sekarang. Terima kasih sebab awak hadir dalam hidup saya sekarang. Inshaallah, lame-kelamaan, mungkin hati saya akan berpaut jugak untuk awak . Bagi saya masa sikit jew lagi k. Semoga awak lah yang terakhir. Doakan saya tau korang :'D

No comments: