BlaBlaBla ~

Bila difikir-fikirkan balik , kenapa mesti seorang perempuan yang wajib menitiskan airmata untuk lelaki ? Kenapa mesti seorang perempuan sanggup melakukan apa saja untuk orang yang dia sayang ? Ini semua sebab seorang perempuan mempunyai hati yang tulus dan seorang perempuan nie perasaan dia sangat lembut. Tapi sayang, lelaki yang jahat tidak pandai menghargai betapa ikhlasnya seorang perempuan nie mencintai dia . Hahahaha ! Kenapa erk ? Sebab lelaki boleh kawin 4 ker? Hurmmm , aku pun tak tau laa.  Tadi yang penting aku kene toucher dengan sir aku . Dia suruh aku pilih jalan antara "MASA DEPAN" or "COUPLE" . Dah tentu lah aku pilih masa depan . Sebab ape ? Sebab aku takut bila aku pilih couple , then masa depan aku habiss macam tu jew . Then, bila aku dah pilih couple tu jugak, aku takut bila kau tinggalkan aku then aku ? Aku macam mane ? See ? Betapa pentingnya LIFE aku daripada couple nie . Bukan ape lah, lepas ape aku dengar kan pasal couple nie . Betol jugak apa yang sir aku cakap nie . Even, pasangan yang dekat nie pun boleh curang, apelagi bila pasangan jauhh . Hmm, yer memang betul kita mesti ada kepercayaan dekat pasangan kita, tapi kalau percaya pun buatnya dia pijak kepala kita ? macam mana kan ? Lagipun jodoh bukan kita yang tentukan . Semuanya dah tertulis . Cuma masa sekarang, dengan umur aku yang konon katanya 16 tahun nie dah besar , tapi sebenarnya tak besar mana pun. Lepastu dah pikir pasal kawin segala bagai kan ? Huahuahua . Memang kelakar ! Duit pun mak ayah yang bagi, rumah pun kita tompang duduk rumah parents , duit minyak pun duit parentss . Huh ! Banyakkan kita nie menyusahkan parents kita ? Punyalah diaorang susah payah didik kita sampai besar then nak tengok kita berjaya , tapi apa kita bagi dekat diaorang ? Huh ! Sedih gilaaaa . Then, dengan relationship aku yang aku rasa macam aku nie "not in a relationship" kan, so baik aku decide untuk masa depan aku jugak . Insyaallah ! Kalau jodoh aku dengan dia , tak kemana pun . Hurmm, maaf okay ? Start now, aku kene jugak buat keputusan . Lantak lah orang nak cakap ape, yang penting aku nakk sangat banggakan parentss aku . Asyik diaorang jew puji anak orang kan ? Sekali sekala nak jugak ibu ayah aku puji anak sendiri . Wow ! Bestt nyee. Aku dapat bayangkan macam mana reaksi ayah bila anak dia berjaya. Lagi-lagi aku anak first. So, untuk MUHD RIDUAN yang aku sayangi, bukan sengaja aku buat semua nie, aku bukan nak memutuskan relationship kita, tapi dengan apa yang awak buat selama nie , lebih baik saya fokes dekat pelajaran saya . Sebelum nie saya teramat paham dengan situasi awak ! Dengan macam-macam alasan awak . So, sekarang masa saya pulak yang awak kene paham . Bukan nak membalas dendam , tapi untuk membuat awak sedar setelah apa yang awak buat dekat saya . Terus-terang saya cakap , saya tak rasa yang saya PENTING dalam life awak. So, fikirlah sebaik mungkin . Salam :(

No comments: