Sad Moment !

Assalammualaikum , untuk si dia yang aku sayangi . Mungkin selama nie aku ada buat salah dekat kau biy ! Hurm, serius aku jeles sangat gambar kau dengan eka tu . Aku jeles ! Walaupun kau cakap kau dengan dia cuma kawan , tapi bila aku baca komen yang dia letak pic kau dengan dia dekat dalam fb dia tu, lagilah aku jeles . Komen tu "untung lah dengan Bf" . Menyirap gila biy ! Yang paling menyirap dia boleh "like" comment tu . Wow ! Bukan nak menafikan ! Like pulak ! Siott betul pompuan tu . Weiyh , eka ! Dia milik aku lah ! Milik aku ! Paham tak ! Selama aku dengan dia , aku tak pernah simpan pun pic dia dekat fb , nie kau ! Siap buat album , cover photo bagai . Ape nie ! Kau syok kat dia ker ? Serius aku cakap , aku bukan taknak letak pic-pic dia dekat fb aku , tapi aku taknak lah menunjuk ! Nie aku tengok kau yang melebih . Huh, okay aku tau dia pergi rumah kau kan eka , masa open house tu ! Start tu lah aku naik angin, tapi aku sabar jew dengan kau dua orang ! Lagi-lagi kau , over siott ! Dan sebabkan kau , aku buat keputusan yang paling gila ! Dan untuk kau biyy , aku dah mintak kan ! Tapi kau yang taknak ! Kalau tak pasal semua nie , aku takkan buat bende alah semua nie . Dan sebab tu , aku balas dendam ! Huh , tolong lah memahami apa aku rasa nie . Serius aku tak suka pompuan tu . Kalau yer pun kawan, asal pompuan tu lebih sangat ! Aku pun ada jugak kawan , tapi takde lah macam tu . Serius aku cakap , aku tengok pun dah macam kapel jew ! Hawau ar! Aku sakit hati gila . Terguris weyh ! Tapi aku sabar lagi . Sabar ! Lagi berapa hari jew monthlysarry kita berdua . Hurm . Serius takda mood . Masuk 28 haribulan nie genap kita 4 month . Dugaan selama nie memang mencabar . Huh ! And take a note for that girl , dia milik aku , kau jangan lah nak mengedik sangat dengan biyy aku , aku pun takda lah macam kau ! Cara kau tu buat orang menyampah kau sangat ! Over dowh kau ! Jangan lah sampai orang bash kau . Habis kau nanti . Semua lelaki kau nak kebas. Ape nie weiyh . Cukup lah satu . Tuh pun kau tak terjaga kan ! Pliss lah . Aku tak suka , muak perangai kau . Dan kau kalau nak biyy aku tu , kau cakap lah . Aku akan pertimbangkan. Tapi jangan lah sampai mainkan perasaan orang . Aku boleh bagi dia dekat kau kalau tu yang kau nak sangat ! Maybe kau akan lebih bahagia dan sedar dengan perangai kau tu kan ! Hurm, memang lah aku sedih , tapi kalau tuh lah cara untuk buat kau berubah supaya tak GAME kan lelaki lain, better aku undur diri . Kau pikir lah weiyh. Aku taknak nanti one day , kau pulak kene GAME dengan diaorang semua. Sakit weiyh rasanya. Perit ! Nanti takut tak tertanggung pulak kau kan ! So, think first ! Kalau kau rasa apa yang aku cakap nie betul , and kau dah ada result , kau inbox lah aku keyh ! Nak maki , maki lah ! Janji aku dah luahkan ape aku rasa . Lagipun cara kau nampak sangat yang kau nak dia . Hurm , aku taknak sebab aku , kau jadi macam nie pulak tau eka ! So, you should think !

No comments: