Bila si Dia meluahkan semuanya ! Chubby gemok :)


Okay, this my BOY . I love you lah bie . Okay, let me story something about yesterday night . Semalam kan aku hang kan. Sampai rumah jew aku tak agak-agak arh nak tidur . Sebab nampak selimut sayang aku tuh dah memanggil . Baru nak tertutup mate nie , tetibe fon vibrate . Tengok-tengok number tak kenal . Angkat arh. Then, dia cakap , kenal tak ? Syafiq nie .. Aku pulak time tuh tengah blur . Aku cakap lah syafiq mane pulak nie , jangan nak bergurau laa . Die kate syafiq fb lah .. Pastu, aku boleh diam , bukan diam ape . Bole tertidur pulak . Hahaha , sumpah kelaka . Lepastu , dia menjerit , "niena oiii, tidur ea, suare lain jew nie, okay lah nnt call balik, bye" . Terus letak macam tu . Wah, dah ler jerit-jerit terus letak macam tu . Mate aku tetibe segar bugar sebab kau jerit , tahu tak ? Dah tuh , aku bangun ar . aku pikir balik , sape kau erk ? Pikir punya pikir , lah kawan kau lah bie . Hahaha , lupe seyh ! Then, aku terpkir lah, mane pulak dia dapat number aku , sebab aku ade save number dia tu . Then, tak tahan pikir bende alah nie , aku terus call kau bie . Naseb baik angkat . Ehh, aim aku call kau sebab nak tanye pasal Syafiq tu jew . hahaha , dah tuh .. Bila kau angkat jew, terus aku tanye . Gup-gap-gup-gap , aku cakap okay , dah tu jew nak tanye . Then dia cakap , ehh , tuh jew ?! Takde-takde , bie rindu nie . Okay, aku stay on lagi . Sumpah, bahagia malam aku semalam . Yang aku kelaka dia cakap " asal suare syg x dengar nie, cube cakap SAYA" . Aku cakap lah Saya , then dia cakap, cakap nie pulak "SAYANG" , aku ikut lagi . Then , dia cakap "IEWAN" . Aku dah tergelak dah time tuh . Lepastu dia cakap , cube sambungkan ayat tuh , cakap kuat-kuat syg . Aku diam jew time tuh , saje nak bagi die mara . hahahaha , okay, die memang dah mara tu . Muehehehe , okay2 , aku cakap , "SAYA SAYANG IEWAN" . Dia cakap haa, syg I LOVE YOU GEMOK . hahaha. Okay , sumpah melt . Dah tuh, dia cakap , syg syg nak nak tak bie nyanyi, tapi bie tak pandai . Nie khas tuk sayang . Aku cakap ofcoz lah nak , cepat kite dgr . Sedap tak sedap belakang citer , untuk bie, semua sedap . hahaha . Okay, dia nyanyi . Mak aii , tuh bie kate tak sedap . Kita dah macam ice-cream dah nie . Hahaha , lepastu citer punya citer . Cakap pasal itu ini . Okay, aku dh paham dah dia nie . Hahahaha, serius ! Aku sayang kau MUHD RIDUAN . Then kan, aku diam arh , then aku cakap, ehh cube cakap nie "SAYA" , dia cakap "SAYA" , aku "SAYANG" .. Then , dia kate, sabar2 stop ! Biar bie cakap " SAYA SAYANG NIENA" . Hahahaha, okay , dia paham rupenya . hahaha , lepastu dia cakap , Nak niena ker or NIENA LU'Lu . Aku cakap lah, suka hati lah bie , yang penting bie ingat kite . Dia bole cakap sayang nak tahu tak ape bie tahu pasal sayang . Okay, aku cakp nakk . hahahaha , dia cakap semuanya . Dan aku tak sangka , dia boleh tau semuanya , padehal aku tak bagi tahu pun ape yang aku suka tak suka nie . Okay serius kau dah buat aku angau terlebih malam tu . Kalau kau nak tahu bie , aku pun tahu semua pasal kau . Yang paling buat aku sayang kau, kau suka cakap lepas , ape yang kau suka kau tak suka , semua kau cakap . Hahaha .Actually, serius I dont know why i love you so much and trust you 100% . Now, ade dua SUPERHERO dalam hati kita , My father and YOU Muhd Riduan . I Love youu soo Much Chubby ;) .

No comments: