Now, he's mine .!


Assalammualaikum, Hurm, seriusly aku rindu chubby aku. Rindu teramat .. Tertekan aku macam nie. Huh, hampehh ! Ape awak bagi nie bie, bomoh mana awak pergi nie . Hahaha , sampai kita dah tak tentu arah dah nie. Bila lah awak nak call nie. Tiap-tiap hari kita tunggu , but hampehh . Takde langsung. Last harituh je kita contact . Ker ngajuk lagi dengan kita ? Eleh, menyampah betull . Hurm bie . Seriusly, kitaa sayangg awak gila vavii . Walaupun awak jauh daripada saya, tapi saya kene percaya kat awak. Even, setiap kali saya pikir bukan-bukan pasal awak, setiap kali tuh jugak saya berdoa supaya perasaan nie takpernah wujud lagi . I means perasaan yang bukan-bukan . Bila bie call kita, setiap kali soalan sama kita tanya , tapi bie sabar je kan jawab soalan tu. Hahaha , that's why lah kita sayang bie . Rasa diri nie sangat dihargai bila bie selalu marah kita tidur lambat. Suke sangat dengar bie membebel dekat kita. Haha, bila bie dah start membebel, maybe telinge nie dah teramat paham dan sedia mendengar. Hurm, setiap kali kita sedeh kan bie, setiap kali jugak kita cerita kat kawan kita bie. Tapi, bukan semua lah kita luahkan sebab kita tahu semuanya. Member kita cakap dia tak percaya sangat dekat awak bie . Sedeh sangat bila diorang cakap macam tu. Tapi takpe, kita yang kenal bie. Kita tahu bie macam mane. Honestly, sekian lama kita dah tak rasa macam nie, tetibe awak MUHD RIDUAN muncul dalam hidup saya . Tak pernah saya bahagia macam nie . Thanks sebab hadir dalam hidup kita . I really Love you sooo much . Ehh, sabtu nie annivesary kita kan bie. Haha, 2 month with you. Suka duka kita kongsi sesama . So, wait okay. I have something for you . Just be wait and see :') . Hurm, i know tak lame lagi bie dah nak exam, just do your best. Doa kita sentiase untuk bie .Kita support awak dari belakang. Sibuk mana pun awak, tolong ingat kita okay. Hahahaha ,(ngade-ngade). But, bie i really miss you , miss youuuu soooooo muchhhhh . Harap sangat bie call kita , sekejap pun jadi . Just nak dengar suara bie tuh, nak dengar bie gelak . Tuh dah cukup . Kalau dapat dengar semua tu, lagi-lagi bila bie ucap " I love you sayang, rindu sayang sangat " , serius daripada tak tidur , terus tidur lena. Hahahaha, dengar tau chubby, walau apepun yang berlaku, kita sayang awak sangat. Tak pernah teringin nak menduakan awak. And kita still pegang kata-kata bie "Jauh bukan alasan sayang, bie tak pernah curang dengan sayang, bie rindu sayang sangat, kalau boleh nak aje sayang dekat dengan bie " . Ya Allah . Rindu dia .
      *Semua orang berhak untuk menyayangi . Dan saya salah seorang manusia yang amat menyayangi Muhd Riduan. Semoga hubungan kita kekal ke akhir zaman :') . #jiwang# . Hohohoho.

No comments: