Ape aku buat nie ?

Assalammualaikum, dear M R , perasaan kita sekarang, bercampur-campur . Dah boleh buat air batu campur seyh.  Hati aku dah tak tentu arah . Mana satu aku perlu buat ? Perlu ker aku dengar cakap member-member aku uh ? Ker dengar kata hati aku sendiri ? Hurm dengar kata hati ? Hah, hati aku sendiri dah tak tentu arah . Kenapa nie ? Kenapa aku kene lalui semuanya. Aku tak sanggup tanggung. Ya Allah, kau kuatkanlah aku . Okay, sekarang aku tengah melalak macam budak kecik mintak susu . Sebab apa ? Hurm, jawapannya ada pada diri kau sayang .Kau tahu kan semua tuh ? Yer, aku tahu sangat kau tahu bende tu . Tapi kau buat-buat tak tahu. Semua orang tak suka ditipu , Tapi kau ? Kau langsung tak paham apa aku nak sampaikan. Then, aku rasa kau tipu aku . First, aku percaya kau, aku sayang kau sangat-sangat. Sampai aku sanggup ubah perangai aku semata-mata untuk kau . Yer bie, kaulah yang ubah life aku. Kau yang selama nie bagi aku tersenyum . Sampai aku angau , senyum sorang-sorang. Wah, dah macam ape dah aku nie bie. Hurm, terlalu banyak kenangan kita bersama. Ehh, aku cakap bende nie macam kita dah takde ape-ape hubungan kan? Hurm, belum lagi . Aku taktahu lah ape yang aku perlu buat nie. Aku taknak aku pulak yang rugi semata-mata dengan keputusan aku nie . tapi dah macam-macam aku cari untuk buktikan ape yang kau dah buat . Yer, aku sanggup stalk profile kau, perempuan tu sampai aku jumpa bukti. Dan akhirnya, aku dapat. Cume aku takut , kau tak salah, yang salah perempuan tu jew. Hurm, yelah , bila aku pikir balik , kau takde pun letak picx prempuan tuh, tapi perempuan tuh yang lebih . Aku yang dah 2 bulan dengan kau nie pun, picx kau takde aku nak tayangkan . Cume dalam fon aku jew. Tu pun untuk aku sorang yang tengok .Tapi perempuan tuh , siap buat album gambar kau lagi . Ya Allah, geram sangat ! Sangat-sangat-sangat-sangat! Kalau member pun, takdelah sampai macam tu . Aku ade jugak member rapat gila babeng, tapi takde sampai nak buat album. Huh, pliss lah. Aku perlukan kejujuran . :(

No comments: