Anniversary Kita Berdua ♥


Assalammualaikum, 28.7.2012 hari sabtu . Genap 2 bulan kita bersama . Macam-macam dugaan kita lalui. Tapi masih terjaga hubungan kita berdua . Alhamdulilah hari yang dinantikan dah tiba pun. Happy Anniversary bie. Hope hubungan kita kekal buat selama-lamanya . I LOVE youu so much . Excally, kita ade suprice tok bie . Tapi hurm .. Sebelum hari ni datang kan, semalam malam, kita bengang sangat dengan bie . Seriusly, hancur harapan sebabkan bie . Kita ingat nak cakap something tapi .... Just forget it . Malam tu kita gaduh kan? Menangis gila-gila kita . Rasa nak baling je fon tuh . Rasa menyesal sangat . Semua punca daripada bie. Nasib baik kita sabar , kalau tak ... Habis lah semuanya . Then, bie suruh call balik! Hurm, bie bagi semua sebab kat kita . Tapi kita takkan terima sebab yang bie bagi tuh. Tak munasabah betul . I hatee it . Cume satu yang kita mintak , jangan sia-siakan kepercayaan kita dekat awak bie . Jangan sampai kita buat keputusan ! Hurm, dah lah . Lupekan semua tuh. Hari nie hari kita berdua . Malas nak ungkit lagi . Sayang awak MUHD RIDUAN . You always in my heart . Very special ♥ . Kita harap awak jaga hubungan kita ni sampai bila-bila. Sekiranya selama nie kita ade sakitkan hati awak, mohon maaf . Dan saya minta maaf kalau selama nie banyak bende yang saya tak jujur dengan awak, saya akan betulkan diri saya dan akan jujur dengan awak . Insyaallah :) . Dan awak MILIK saya . Kunci hati saya . Thanks sebab hadir dalam hidup kita . Banyak kenangan kita bersama . Dan terima kasih jugak sebab awak ada disisi saya masa saya sedih,sakit,gembira . Lastly, terima kasih sebab sanggup bersama saya masa kita berdua diuji . Dugaan tu lah yang menguatkan hubungan kita bie :) . Lovee youuuu sayang . Muahhhh ... :* Muhd Riduan milik saya ,Nur Amanina :). M R and N A .

No comments: