Skarf Hitam ! Normal ler !

Nak tau takk ? Semalam kan sekolah kan ! Huii , dah aku agak dah mesti semalam hari paling malang untuk aku ! Sebab satu bende nie , aku kene buang daripada kelass . Arghh , melampau gile! Yes, seriusly , aku takk suke! Dia pikir macam die perfect sangat . Setakat skarf hitam , aku kene buang macam aku buat maksiat ! Paling menyampah aku arh ! Orang macam nie ! Hurm , memang lah kan dia dah nasihat segale bagai ! Tapi , pikir aku makan nasihat ? Huh ! Jangan lah cakap dengan aku pasal nasihat nie . Ibarat "masuk telinga kanan, keluar telinge kiri' . Hurm , geram gilee aku ! Then , dia cakap " saye boleh sepak orang dengan keadaan tersenyum je". Alah weiyh , mak bapak aku pun tak pernah sepak aku segale bagai , nie engkau ? Huh , kau sape ? Ape hak kau nak sepak aku ! Nak tengok lah kan , sejauh mane kau boleh buat ! Jangan cakap je ! Hurm , setakat nie , aku mengalah ! Sebab nak belajar , aku sanggup TEBALKAN muke untuk mintak maaf kat kau ! Tapi , jangan ingat aku nak ikut je telunjuk kau tuh ! Seriusly, jangan bagii orang benci kat kau dengan perangai kau tuh . Aku lagii tambah takk suke tau takk !

No comments: