Euro 2012 , Spain ♥ !

Demam Euro sudah bermula . Haha , oke aku yakin gile rumah aku nie nanti macam ape . Haha .. Bile bola sanggup jage malam kan ? Tak kire lelaki perempuan . Hentam je , sanggup punye pasal . Tahan mate . Haha.
Aku minat Spain . Mane tak nye , mamat kacak tuh ade kan . Haha . DAVID VILLA , I LOVE YOU .. Haha , terkejal aku nie . Harap sangat Spain menang . Herr , nak kalah kan bie aku tuh arr . Die minat ape entah .. Tapi , aku tak boleh bagi tau die aku tido lambat , kang die membebel je . Nak tengok bola , tapi kene dengar ceramah free . So , baik aku berdiam diri . Haha , maaf ye bie . Bola punyer pasal lah . Kalau tak kite dah tido .. Haa , kalau lah bola nie Live time cuti sekolah , tak ker aku ajak ayah lepak kat kedai .. Maklum arh , rumah aku nie just ayah aku je lelaki . Kesian pulak aku tengok ayah aku tuh . Haha , org lain semua tengok kat luar , terpekik terlolong . Die dekat rumah je . Haha , cool oke ayah . Niena ade . Hahahaha . Gedik nye .. Alah , ayah tak payah risau , duduk kat rumah lagi bagos . TV sebesau-besau kat rumah tuh kan ade . Haha , baek duduk rumah kan ? Daripada tengok luar dengan angin sepoi-sepoi tuh , tak baik tok kesihatan . Hahaha .. Oke , tau lah sebab ramai orang , bole gempak sikit kan ? Haha , suke hati lah .. But , Good luck spain , do the best .. Tak menang , siap ! Haha ..

No comments: