Crazy Evening !


Assalammualaikum , hurm hari suram gile dalam hidup aku hari ni ! Okay , tadi petang memang best gile lah bile lepak dengan geng-geng semua. Haha , okay , kerje paling gile penah kiteorang buat . Yang tak boleh bla , budak-budak sanggup turun semate-mate bende tuh . Haha , happy gile tadi . Gelak sakan sampai tak ingat dunia. Bestnyee... Tapi , bile dorang dah balik , tetibe je perasaan lain macam muncul kat hati aku . Grr ==' . Entah lah , kalau boleh taknak je dorang balik tau . Bile dengan dorang , hidup aku happy gile . Boleh lupe semua masalah nie sekejap . Sekarang , tetibe aku teringat sorang nie . Yerp , bie . Chubby aku tuh lerr ! Gile tetibe aku rindu tahap gaban dekat die nie . Haiyaa , tolong lah sabar niena . Aku tak tahu kenape lah kan ? Hantu mane entah dah rasuk aku tetibe boleh menangis semate-mata rindu kau . Giless , gedik gile aku ! Haha. Okay , whatever ! Yang penting ikhlas dari hati aku , aku rindu kau lah chubby ! Tak tenang hati aku nie bile macam nie . Hoho , so aku perlukan korang besties . Tolong ceria kan hidup aku nie . Aku nak gelak macam orang gile lagi . Daripada keje bodoh nie yang aku buat . Haha ! Aku yakin , aku rindu saat-saat tadi . Maklum lah kan , lagi setahun lagi sekolah . Tahun depan last kite kat sekolah . Gile sedeh. Banyak memory nanti aku kumpulkan . Aku harap kite kawan sampai akhirat . Sayang korang semua lah . Nah , kiss untuk korang besties . Muahhhhhhhhhh . Sayang korang tahap gaban . :))

No comments: