Paris "A"


Assalammualaikum , Haha . Nampak tak pic ape tuh ? Ofcourse lah nampak kan ? See ? Paris ? Wow ! Bestnye ... Haha . Oke , terkejal pulak aku hari ni . Kenape Paris ek ? Haa , Sebab kan , sebab kan . Kite teringin pergi overseas . Best kan . Tapi , ayah kate kan , kalau nak pergi sane belajar rajin-rajin , simpan duet. Nanti senang . Haha . Oke , Oke . Cube kalau lah takde kesempatan kan nak pergi kan ? Maybe honeymoon nanti boleh pergi kan ? HAHA . Yelah, buatnye dapat suami yang boleh tunaikan impian kite nie. Indahnye dunia . Haha . Oke , tau lah kite baru 16 tahun kan ? Tapi , tak salah kalau ade impian . Hee :) . Nak jugak jadi macam pasangan SCHA & AWAL . Fuhh , bile tengok cerita dorang kat tv tuh . OMG ! Sweet gile-gile . JeLes weyh . Haha . Sape tak nak kan suami macam AWAL tuh . Da lah ade gaye , kemas , kacak pulak tuh . Seriusly , bile ade je story diorang .Mesti komfem aku tengok . Haha . Kadang-kadang, terase macam aku pulak dalam cerita tuh . Wah ! Jauh gile perasaan aku nie . Hee :) . Excally kan , Lelaki macam AWAL tuh lah aku nak . Seriusly , 100 % ..

                                                                Sweet kan ?nak jugak :)

No comments: