June ?


Alamak , Dah nak masuk bulan 6 kod . Haha . Oke , bile datang je bulan tuh . Memang pening kepale aku nie. First June je hari jadi budak GEMOK tuh . Haha . Sape lagi NSH tuh la . Alamak , macam mane lah boleh teringat birthday die nie erk ? Haha . Entah lah . Sejak dulu lagi , da tercatat num tuh kat otak nie haa . Haha , ingat kan nak buat suprice tok die . Maklumlah kan , da cuti sekolah . Nak bagi die suprice yang tak pernah aku buat . Hee :) .. Nak buat nie kene lah plan betul-betul . Hurm , kenape aku nak bagi die suprice ? Sebab kan , sebab kan , dulu aku tak pernah bagi die suprice . Yelah kan , masetuh ade problem . Haha , But tahun nie , takde sape bole halang aku . Yeayhaah.. Ehem-ehem , aku nak pakat nan member die . Tapi , takut dorang taknak . Alah , kalau taknak , aku pakse jugak . Buat jugak . Dorang suke tak suke . Kesah pulak aku . Haha . Now , aku kene start plan . Haha . Aku nak bagi die first and last suprice . Lepastuh , time tuh aku nak buli die puas-puas . Sampai hati aku puas . Haha . Kejap-kejap , awak saye buat nie sebab saye nak tunjukkan saye sayang awak . Saye tak pernah bencikan awak walaupun kadang-kadang awk nie menyakitkan hati . Mane tak nye , Ego awk tuh yang melampau . So , bile suprice tuh nnt , saye nak buat something gile-gile . Haha . Harap , tuh bole jadi kenangan last tuh awak dengan saye . Maybe lepas nie kite da tak jumpe lagi . So , banyak bende saye kene prepare tuk awk . Awk duduk diam-diam kat situ . Kalau bising saye soletep mulut awk tuh . Biar , awk tak bole cakap . Haa , kejam kan saye ? Yeayhah . Saye kejam time tuh , and akan baik tuk selama-lamanya . So , Just wait okay sygs . Haha . "NSH"

No comments: