Gula Kapas :) Love you ♥


Assalammualaikum , Yeayhaa .. Hari-hari aku semakin ceria bersama si dia . Haha , mane tak nye ,chubby aku tuh sporting habis . Tak sia-sia aku terima dia . Alhamdullilah , aku sentiase tersenyum sejak dia hadir . Alah , die tuh .. Sweet sangat . Swear tak bohong , Macam gula-gula kapas . Tadi kan , first time dengar suare die . Alalalala , geram sangat suare awk tuh . Dia call , swear aku gelak-gelak macam orang gila .Mane tak nye , dengan lawak die tuh . Huu , so sweet . Sebab tuh lah sayang aku makin tambah . Tak tahu lah kenape pintu hati aku terbukak untuk kau . Alhamdullilah , Allah bukakan . Even , awak memang baik . Start tuh , aku da dapat lupekan NSH tuh . Aku da dapat terima kau . Happy tak ? Haha , chubby , kite cakap nie tau ! so , dengar . Kite sayang awak :) . Tak wujud dah NSH dalam hidup kita . Kita da buang jauh-jauh semate-mate untuk terima awk dalam hidup saye . Dalam hati saye nie , ade name awak sorang je ! Ingat tuh chubby <3 .. Yang paling sweet , awak tak henti-henti sebut ILOVEYOU . Alalala , Nak nangis je rase . Lepastu kan , bulan kite same . Tak sangke . Haa , nanti kite hantar POST LAJU untuk present awak . Haha , mesti ingat ayat tuh kan .. POST LAJU . Hee :)

No comments: