Kau Study ker Dating ?

Kan aku da cakap . Patot lah ati aku rase lain mcm je . Sejak nampak kau tadi ..  Then, aku mang nak tahu sangat ape kau buat kat situ ? Dah tak tahan .. Aku soh member aku Call kau . Tuh tok kepastian . And thats right ! Teka - teki aku da terjawab ! Aku dapat tau kau kat sekolah nak study ? oke , fine lah law kau nak stdy ! But satu je yang aku x bole tengok . bile pompuan tuh ade ! Hurm , ye .. aku dapat rase gile-gile yang pompuan tuh suke kat kau . Dan aku tau lah aku takde HAK nak mara-mara kau . Sapelah aku kan ? tapi , satu je weyh . Aku sayang gile kat kau . Aku sayang kau . And , aku tak pernah sayang kat laki lain mcm mane aku sayang kau sekarang nie . Aku tak tahu ar kenape ? tapi , perasaan aku memang aku da x bole buang jaoh-jaoh . Even , aku tau kau yang jenis mcm mane . Tuh semua tak bole buat aku benci kat kau . Ya Allah , susanye nak lupekan kau . Kenape weyh! serius aku tak pernah macam nie . Dulu pon aku suker jugak budak lain , tapi , perasaan aku tuh bole hilang je . Nie dengan kau ? satu pon tak bole weyh . Citer lah story yang buruk-buruk pasal kau . Satu ape pon tak bole buat aku benci kau . Tolong lah . Paham .. Aku tak kan biar kan something terjadi kat kau . Sayang kau sangat ..

No comments: