[ Story yang sebenarnye ]

Mane die ? mane orang yang selama nie amek berat pasal aku ? aku rindu sangat kat die . rindu sangat . Hurm , aku rase nak ulang balik mase tuh . Kau tau tak , aku da tak sehappy dulu . Coz tak de sape nak bagi aku gelak . Lagi-lagi tanye aku "da mkn" ? hurm , takde ! Macam-macam aku dengar . If , betol lah citer tuh . Appy lah kau nan dia . Anyway , aku tak boleh tengok kau pakai bende tuh . Rase nak menagis . ye lah .. Kau nan orang lain . Tapi , bende tuh still kau pakai . Swear rase mcm nak ambik je bende tuh , lepastu buang kat tong sampah . Aku sedeh , kau paham . Rase pelik aw mcm mane le aku boleh tersangkut nan kau . Gile betol . Sebenarnye kan , story yang betol-betol nye . Aku kan dulu memang tak suke nan kau . Lagi-lagi kau tuh menyakitkan ati gile . Aku kan , nak pandang muke kau pon , aku malas . Ish , tapi .. tibe-tibe perasaan lain mcam tuh timbul . Mule-mule aku pon tak perasan . Tapi , bile one day tuh kau tak datang skola . Tercari-cari arh . Haha . funny kan . Dan sekarang , aku dah terlebih sayangkan kau wahai Mr.Star .. Walaupon kat sekolah , aku buat-buat tak amik kesah pasal kau . And aku yakin , gile tension kan kau . Lagi-lagi bile Ex aku suda kembali ke sekolah tu . Tapi , percaye lah . Aku takde perasaan pon . Cume sekarang , aku perlukan mase for lupekan kau yang sebetol-betolnye . Banyak yang perlu aku buang dalam otak nie . Everything pasal kau , kalau bole aku nak lupekan . Maaf , kalau perbuatan aku nie terlalu kejam . Tapi , percaye lah .. aku tetap sayangkan kau . Goodbye :(

No comments: