Sini - sane Kompang ! aKu nAk juGak :')

Assalammualaikum , Heee :') . Jap-jap nak cakap nie .. kOranG ade Tak dapaT Kad jempUtan KaweN ? HAHA , memang WAJIB kan kalau cuti sekolah Memang melambak - lambak kad yang sampai kAt korang . HAHA .. Lepastu , sape yang rumah dorang dekat nan si rumah ratU sehari . Sini - sane Kompang kan . lagu pengantin lah , orang karaoke lah . HAHA . Maklumlah , untuk melakukan perkara halal . Memang patot . Ehemehem , This Saturday , mY cousin Kawen . HAHA .. heee :') . Aku nie asyik dijemput je Ke majlis dorang je. Bile lah aku NAk menjemput korang smua pulak . Acehceh , BERANGAN pulak aku nie . HAHA . rileks lah , memikirkan masa hadapan . ceh ! hee :') . okie-okie , jgn brangan . Result PMR pon blom dpt lagi ! adess :( . hurm , untuk korang yang akan bergelar sebagai Suami - isteri , aku Harap korang Bahagia bersama di dunia dan di akhirat . Amin :) . So , time to go . My sis suda bising suruh tolong die . GEram betul . BAru nak enjoy - enjoy sikit kat sini . HEHE .  okie BYep smua . Semoga hari korang bertambah ceria drpd yang semalam . :') smile !

No comments: