Luahan :))


Helluuuu .. salam .. hurm , nak luahkan lah . Dia da berubah . oke , myb da dapat kod , bidadari dia . So , aku kene lah saba nan sumer nie . Da tak bole cm dulu .Hurm , siyes sedeh . Tapi , tape2 .. aku kene appy kan . Sebab kau appy .Da susa nak text kau . ape lagi kalau nak borak nan kau . Lagi bertambah susa kod . hurm , nak nangis, tapi ayemate aku tak bole keluar da . Kenape ? Kan aku da cakap . kau kene saba , tengok .. sumer yang aku luahkan dulu .. sumer betol kan .Dia still ade dalam hati kau . Tapi kau je yang tak nak mengaku . Tapi , sebelum tuh .. aku nak say thanks tok sumernye . Hari bahagie aku last smlm .. Thanks keyh . Walaupon , dapat borak nan kau . sekejap pon . jadi lah . asalkan aku dapat tau citer kau . Tak sangke kan . aku bole dgr kau . aku po tak tau cm ner aku leyh lepas . HAHA . time tuh , aku rase , kau ade je nan aku . Tapi , siyes aku cakap aku tak suke kau cakap "MAAP" .. buad ape nak mintak maap . oke , myb pasal yang kau da janji nak bagi tuh , tapi terlupa kan ! it's okay .. aku tau , time dapat result tuh buzy gile . And aku pon salah jugak . tak jumpe kau . aku main bla cm tuh . sorry lah . time tuh , da tak tentu arah . Banya bende kene kejau . Sampai nak jumpe kau pon tak sempat . Yang dapat jumpe pon , sikit je . Tuh pon dowang sume nampak aku . Dowang panggil . kalau tak .. siyes , sowang pon aku tak jumpe . Lepas amek tuh je . Law kau nak tau , aku serbe salah .. coz g mcm tuh je . tak cakap nan kau . ishh , siyes lah .. memang mcm ape je time tuh . Perasaan aku .. huuu  .. tapi naseb lah ade orang baek . tolong aku . Thanks keyh to orang baek tuh . kau da tolog aku lepaskan rindu . HEHE :)) .. sayang kau .. So , for you ----> aku harap kau bahagia , kau jangan nangis aww .. hurm ...k la ..

No comments: