Kata-kata da terjawab .

Assalammualaikum , hee :) .. baru balik lah . Sampai rumah pukul 12.30 pg cm tuh ar . REsult PMR ? haha . ala kadar jea aku dapt . hurm , tapi alhamdullilah tak ade GAGAL . takod gile time dapat tuh . rase mcm nak pengsan . Serius aku ckap , aku pikir aku ade E . yer , btol .. aku tak sangke . Semua LULUS . Skali lagi , Alhamdulillah . HUrm , nak cakap ker aku dpat bape ? lah , segan lah .. Aku tak pandai sangat .Cume 4B 4C . hurm , tak pandai kan . Segan laah cm nieyh . HAHA . Oke, cer CAMERON . GIle babeng ar kat sane . Cuace , perghh mcm ape seyh . Sejuk gile. Malam , pergh lagi le . MEnggigil-gigil . Da lah hujan jea . LAgi bertambah-tambah sejuk . Suhu kat sane cecah 18 . haha . Hurm , mcm2 ar kiteorg buat kat sane .Hurm , lepastu .. sblom balik umah masing-masing , kiteorg singgah KL . HAHA . Singgah I-City . Tempat tuh , hurm bole lah . Tempat menarik lah jugak . hAaa , pejam celik,pejam celik , lagi berape hari nak sekolah kan ! Barang sekolah , haha , tak prepare ape-ape pon . HAHa . tape , tinggal bape hari je . Nnt ade mase , belilah . And , dengan tak bersedia lagi , aku pulak da naik Form 4 . Perghh , mcm tak caye je . huu , lepastuh SPM . Gile ! Da mcm tak best da . YE lah , da tak bole main-main lagi . KEne serius . Da kene study . huuu , takod . keyh la . cahw .

No comments: