Jangan jatuh lagi !


Berhentilah airmate ini . Asyik nak keluar je .Cukup la . Aku penad nak titiskan lagi . Sanggop dia cakap aku cmtuh kan ! "kalau ade org tk ske ckp " ..perghh , ayat mcm na perli aku je ! spatotnye aku yang ckp cmtuh kat kau ! bukan kau ! arghh , kau ckp je cmtuh , tros airmate aku jatoh . kau jahat kan ! suke wt aku nangis . suke buad aku sedeh ! memang jahat la kau .aku benci kau , tapi , tak bole nak benci kan kau dgn care betul . susa nye nak lupekan ! aku sygs gile kat kau . kau tuh yang bute . sampai nak jdi HIPOKRIT ! kan aku cakap . sikit je . lepas nie mule la benci kau da dtg . arghhh , sanggop x aku ? hurm .... rela je lah sume tuh . sanggop la aku if , aku na nengok kau appy .aku sanggop . haaaaa ,, saba je lah . sedeh mmg sedeh . trkilan seyhh . mcm nak lepas kan je kat kau ! arghhh . da la . makin bnyk airmate aku da kuar nie . hurm .. chaw dlu . salam ------> thanks dgr my story , tros trang da x snggp da nie . :(((

No comments: