wow ! TRIAL PMR suda dekadd !!

wow ! macam tak percaye lah .
exam da dekadd .jdual pon suda dapat ..
argghh ..takott nyer ..
inilah mase nyer tok BUKTIKAN ..
walaupon trial ..tpy .
aku still mahu buat terbaekk ..
sebab aper ..
sebab ..inilah mase depan sye ..
saye yang tentukan ..
same ade ..saye layak jadi seorang manusia..atau tidak ..
beruntungkah ibu saye ..dapat ANAK macam ini ..?
beruntungkah adik-adik ku..dapat akak macam ni..
inilah mase nyer ..tok aku buktikan ..
sebagai anak SULUNG ..aku akan buktikan aku adelah manusia yang berguna ..
betape layaknyer aku ..duduk di dunia ini ..huuuu ..
inilah jadual nyer ..seminggu aku sengasara ..
lepas raye lagi lah ..
sengsara terlebiyh ..
lepas abiz ..
baru lha lege ..
 inilah jadual nyer ..uhh..berdebar-debar hatiku ini ..
paper pon ..doakan saye yerp ..wahai teman-temanku ..

No comments: